![Software_CRM](../img/page/Software_CRM.png)
![Title](../img/icon2_pr.png)
طراحی نرم افزار ارتباط با مشتریان
امروزه بسیاری از شرکتها مبالغ هنگفتی برای ایجاد ارتباط با کاربران و مشتریان خود خرج می کنند.
مدیریت روابط با مشتری (CRM) ، بازاریابی یک به یک (one-to-one Marketing) وهمچنین ارتباطات روز به روز در حال افزایش، تعدادی از استراتژی هایی هستند که شرکتها به منظور جذب و حفظ کردن مشتریان خود ، از آنها استفاده می کنند .
رویکرد دیگر، جذب مشتریان و ایجاد اعتماد در آنها به وسیله فراهم نمودن ارزش هایی بالا تر از ارزشهای خود کالاها ویا خدماتی که به آنها عرضه خواهد شد ، از طریق باشگاه های مشتری (Customer Clubs) ،که اغلب به آن برنامه های ایجاد وفاداری از طریق روابط نزدیک گفته می شود.